Thursday, May 7, 2009

kelembapan internet mlm ini..

lepas aku makan cekodok pisang yg aku goreng tadi terus aku duk bersila depan laptop aku ni. Ingat nak search kerja kosong sambil nk menyumbang idea kt blog aku ni. Tapi kelembapan internet mlm ni membantutkn kerja aku..langsung, idea pun tibe2 hilang entah ke mana. Huh! ni la kalau pakai broadband.huhu..ape2 pun thanks my broadband.tanpa kau xde la aku nk berhubung ngn dunia maya ni.

Diam tak diam, dh abes dh aku bljr. tinggal tunggu convocation je. lps ni berlabel la aku sbgai graduan ijazah sarjana muda sains aktuari & pengurusan risiko..pe tu sains aktuari? don't ask me,ok. better u all search sendiri. Naa...ble dh abes study ni,first thing yg come out drpd kepala otak aku ialah..pe yang aku nk buat lps ni? nk study lg or nk kerja? klu study,nk amik course ape? nk keje.keje pe?kt mn? memang la susah nk pilih..aku rasa nk jwb soalan exam pun x susah cmni..why? sbb..ini melibatkan masa depan aku.my future!my life!

1 comment:

aishahmazlan said...

laa,kamu kah empty heart azie.hehe