Friday, September 3, 2010

Edit gambar : No. 2

hari ni kpale aku mmg x leh nk masuk pe yg aku bace..mood nk blik raya tu melonjak2 smpai nk study tuk next class pun mls..so pe yg aku buat arini? kat bwh ni hasilnye..aritu aku skodeng lg blog diloz tuk bljr teknik curves kt photoshop..tp disebabkn masa & time tu aku busy thp gaban so aku tahan dlu keinginan aku nk try teknik curves tu..then, arini br aku try teknik curves tu memandangkn aku mmg tgh xde mood nk study portfolio. Korang layan je la pic kat bwh ni..even mcm x brape nk kemas editing aku..aku bdk br belajar..

last year convocation


before aku edit



after aku edit n crop..

1 comment:

admin@blogdiloz.com said...

wah,
not bad at all!

banyakkan main dengan curves sampai betul-betul master tau.

=P

banyak lagi boleh manupulate guna curves tu.

tunggu tutorial aku akan datang.

=)