Saturday, October 23, 2010

tension!!


lagi beberapa hari je lagi nk exm..aku dh start rs tension..takut x sempat nk cover semua..aku serius tension! aku takut pointer aku sem ni rendah dr sem lps.huhu...
sem ni aku byk amik subject major aku..huhu..tu yg tension tu..
Ya Allah..tolong la hamba mu ini..
Permudahkan la segala urusan..
Beri la pertunjuk mu..
Terangkan la hati ini..
Lapangkan la dada ini..
Agar dapat mnjawab dengan mudah nanti di dewan peperiksaan..
Amin..

p/s: Ops! b4 terlupa..kepada yg sudi singgah bace blog ni..aku nk mintak maaf..doakan aku dpt result lbih gempak dr sem lps..ceh..mcm la gempak sgt sem lps punye result..haha..

2 comments:

cplud miera said...

chayooook n gudluck gg! moga cemerlang dlm exam kali nih

example010 said...

gud luck gg.. al the best for you..